X

ابعاد یخچال هتلی

09128173578 کارشناس فروش
ابعاد یخچال هتلی

یخچال هتلی (یخچال مینی )یکی از یخچال های پرطرفدار صنایع برودتی دی مارکت بوده که با طراحی خاص آن مناسب برای مکان هایی است که فضای محدودی دارند.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

یخچال‌های کوچک برای نگهداری نوشیدنی‌ها و تنقلات در یک اتاق استراحت خانوادگی یا نگهداری ناهار از خانه در دفتر عالی هستند. اگر فضا و مدرسه اجازه دهد، در اتاق‌های خوابگاه برای صرف شام و غذای نیمه‌شب بسیار مفید هستند. با این حال آنها از نظر اندازه، ویژگی ها و نحوه خنک نگه داشتن غذاها متفاوت هستند. ما مجموعه‌ای از مدل‌ها را گردآوری کرده‌ایم که دمای ایمن را برای ایمنی مواد غذایی در اندازه‌های مختلف حفظ می‌کنند تا بدون توجه به نیاز شما یکی را انتخاب کنید.

 

اگر در درجه اول به دنبال یخچال ویترینی برای نگهداری میوه، نوشیدنی و هستید این یخچال کوچک مربعی بهترین گزینه شماست. چیزهایی را که نیاز به یخچال دارند مانند ماست، و سالاد ناهار  را  صرفاً خنک نگه می دارد. دارای یک قفسه سیمی در محفظه اصلی و قفسه های روی در است. یک محفظه فریزر کوچک برای استفاده برای کیسه یخ یا نگه داشتن بستنی با غلظت قابل قبول وجود دارد، اما ما توصیه نمی کنیم که گوشت یا مرغ را بیش از یک روز در آنجا نگه دارید.

یخچال هتلی، فقط مناسب برای هتل نیست بلکه از این یخچال ایستاده برای استفاده در مدرسه،آموزشگاه ها،اداره جات،و حتی در خانه هم می شود. یخچال های مینی بار با ساختار خواستی که دارند مناسب برای تمامی مکان دهایی هستند که فضای کمی دارند .کوچک ترین یخچال صنعتی را میتوان یخچال کوچک مینی نام برد که مناسب برای خنک کردن و نگه داشتن مواد غذایی انواع نوشیدنی ست.این مدل دارای رتبه انرژیA است، به این معنی که قبض برق شما کمتر خواهد بود. این در رنگ‌های سیاه، سفید و روکشی که ظاهری شبیه فولاد ضد زنگ دارد اما اثر انگشت یا لکه‌ای را نشان نمی‌دهد موجود است.

انواع یخچال های مینی

یخچال مینی 3 فوت 

یخچال مینی 5 فوت

یخچال مینی 7 فوت

یخچال مینی 9 فوت


صنایع برودتی دی مارکت همیشه بهترین متریال را برای ساخت یخچال های صنعتی خود استفاده کرده .عایق بندی یخچال مینی تزریق فوم پولی یورتان می باشد شیشه های کار شده این روی این محصول از نوع نشکن بوده (سکوریت) .درون یخچال های هتلی روشنایی LED کار شده است که باعث زیبایی بیشتر آن می شود.

 

مشخصات فنی یخچال هتلی

جنس بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
موتور سابکول
قدرت موتور 1/5 اسب
ترموستات دیجیتال
ابعاد 3 فوت  57*46*40 سانتی متری

 

ویژگی یخچال های هتلی

  • به کارگیری نورپردازی LED در یخچال 
  • قابلیت جابه جایی طبقات
  • شیشه ای بودن در ها برای حفظ سرما

 

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول

 

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت

جنس بدنه


روشنایی

گالوانیزه

 

LED

عایق بندی 

تزریق 

قدرت موتور

1/5

 

مشخصات فنی یخجال مینی 7 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

 

ابعاد یخچال هتلی

3 فوت

 بدون تاج: طول 55، عرض 55، ارتفاع 55

 تاج دار: طول 60، عرض 53، ارتفاع 60
5 فوت

 طول 55، عرض 55، ارتفاع 86

7 فوت

 طول 55، عرض 55، ارتفاع 106

9 فوت

 طول 55، عرض 55، ارتفاع 126

 تمامی محصولات در صنایع برودتی دی مارکت دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند.برای اطلاع بیشتر از قیمت محصول  و نحوه ارسال با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .فروش حضوری برای تهران و ارسال به سراسرکشور با معتبرترین باربری های معتبر انجام می شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید