X

مرکز فروش فریزر صندوقی در تهران کجا است؟

09128173578 کارشناس فروش خانم دودانگه
مرکز فروش فریزر صندوقی در تهران کجا است؟

فریزر صندوقی یکی از مهم ترین و پرکاربردی ترین فریزرها در هر فروشگاه، سوپرمارکت، هایپرمارکت و بستنی فروشی به حساب می آید. برای نگهداری مواد غذایی که نیاز به برودت بالا دارند یک فریزرایستاده و خوابیده میتواند کمک به سزایی به شما کمک کند .

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

اگر به دنبال مرکز بورس یخچال بستنی هستید این مقالع را حتما مطالعه کنید .قطعا بازاری می تواند بزرگترین بورس فریزرصنعتی در کشور به حساب آید که بتواند ارائه دهنده انواع  فریزر فروشگاهی در طرح و مدل های مختلف برای تمامی مشاغل باشد و ضمن فروش اینترنتی فریزر بستنی  این شرایط را برای مشتریان فراهم آورد تا در ساعت های مشخصی از روز بتوانند از مدل های موجود در فروشگاه بازدید حضوری داشته باشند. از جمله فریزر فروشگاهی، فریزر خانگی ،فریزر طرح قدیم فریزر هایی هستند که میتوانید خریداری کنید.

  • فریزر صندوقی هایپری

  • فریزر خوابیده خانگی

  • فریزر صندوقی طرح قدیم

آدرس بهترین مراکز بورس فریزر صنعتی

مهمترین اجزای یک هایپر مارکت و یا مراکز فروش مواد غذایی به حساب می آیند. اما در خرید فریزر صنعتی مسئله جدی تر می باشد؛ زیرا این دسته از محصولات صنعتی در صورت کوچک ترین نقصی در عملکردشان ممکن است فساد مقدار زیادی از مواد غذایی را به همراه داشته باشند.شما میتوانید بهترین کیفیت را با به صرفه ترین قیمت از سایت ما خریداری کند.

اطلاعات تماس

معرفی فریزر های ایستاده با مشخصات فنی 

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عای بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

300 لیتر

400 لیتر

500 لیتر

600 لیتر

650 لیتر

 فریزر صندوقی خانگی خوابیده

شما می توانید فریزر صندوقی خود را به صورت آنلاین از مجموعه دی مارکت خریداری کنی. از فریزر صندوقی خانگی خوابیده  می توان در منزل و یا سوپرمارکت های کوچک جهت فریز کردن انواع مواد غذایی استفاده کرد. فریرز صندوقی خانگی صنایع دی مارکت بسیار با کیفیت، در دو لیتراژ 200 و 250 لیتر تولید می شود. این محصول دارای بدنه گالوانیزه، موتور کم صدا، عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان، در ابعاد110.83.60سانتیمتر، دارای گرید A، سیستم یخ زدایی و قدرت 1/3 اسب بخار می باشد. ترموسات فریزرصندوقی از نوع دیجیتال بوده و در داخل این محصول سبد هایی تعبیه شده که شما بتوانید مواد غذایی را به راحتی در این فریزر قرار دهید، فریرز صندوقی خانگی در دو مدل  فریزر صندوقی خانگی تک درب و فریزر صندوقی خانگی دو درب، در سه رنگ سفید، آبی و یا زرشکی در صنایع دی مارکت تولید و عرضه می گردد.

قیمت فریزر خانگی

مشخصات فریزر صندوقی خانگی

ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد 404
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ 260، 300 لیتر

فریزر صندوقی طرح قدیم

 از ویژگی های این محصول می توان به عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان، دمای زیر صفر، بدون برفک این محصول اشاره کرد. این فریزر در انواع فریزر استیل دو درب ، فریزر استیل چهار درب ، فریزر استیل شش درب  و فریزر استیل 8 درب تولید و عرضه می شود. همچنین این فریزر در دومدل فریزر معمولی و فریزر خشکن نیز در صنایع دی مارکت عرضه می شود.

مشخصات فنی فریزر خوابیده درب استیل

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
انواع معمولی و خشک کن
قابلیت ساخت در انواع دو و چهار درب و سه و شش درب دارد
کمپرسور کم مصرف
برفک ندارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب

فریزر فروشگاهی

 

نکات مهم در خرید فریزر صندوقی 

  1. در ابتدا قبل از سفارش باید به میزان گنجایش فریزرصندوقی خود دقت کنید زیرا این محصول در گنجایش های گوناگونی تولید می شود و دقت کنید که طبق نیاز خود محصول را سفارش دهید
  2. اگر این محصول را برای مکانی می خواهید در طول روز زیاد باز وبسته می شود باید مدل فریزر صندوقی بدون برفک را خریداری کنید.

 قیمت و گارانتی و نحوه خرید به چه صورت است؟

صنایع برودتی دی مارکت برای تمامی محصولات خود امکان خرید حضوری و غیر حضوری با گارانتی و خدمات پس از فروش فراهم آورده است تا متقاضیان گرامی بتوانند به راحتی خرید خود را ثبت کنند وسفارش دهند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید