X

عوامل تاثیرگذار در قیمت سردخانه میت

09128173578 کارشناس فروش خانم دودانگه
عوامل تاثیرگذار در قیمت سردخانه میت

سردخانه های جسد برای نگهداری و محافظت از میت به مدت چند روز کاربرد دارند و معمولا در بیمارستان ها، مراکز پزشکی قانونی، مراکز بهداشتی روستایی و غسالخانه ها از آنها استفاده می شود.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

چه عواملی بر قیمت سردخانه جسد موثر است؟

یخچال جسد

سردخانه های جسد برای نگهداری و محافظت از میت به مدت چند روز کاربرد دارند سردخانه های جسد با استفاده از موتورهای سرماساز و بدنه عایق بندی شده ، قادر به نگهداری میت از چند ساعت تا چند روز هستند. اصلی ترین کارکرد سردخانه جسد کاهش دما  و پایدار نگه داشتن آن در شرایط تعیین شده است و چنانچه موتور در این دستگاه دچار اختلال شود، دمای داخل سردخانه به مدت کوتاهی مجددا افزایش پیدا کرد که در این حالت میت فاسد خواهد شد.

همانطور که گفته شد یکی از قطعات تشکیل دهنده سردخانه جسد موتور آن است که این موتور می تواند از مدل های ایرانی و یا خارجی باشد.قیمت موتورهای خارجی نسبت به موتور ایرانی بیشتر است.حفظ سرمای سردخانه جسد اهمیت بالایی دارد و در صورت از کار افتادن موتور حتی برای یک ساعت با فاسد شدن میت در داخل سردخانه روبرو خواهید شد که مشکلات احتمالی زیادی را در پی خواهد داشت. اصلی ترین کارکرد سردخانه جسد کاهش دما  و پایدار نگه داشتن آن در شرایط تعیین شده است و چنانچه موتور سرماساز در این دستگاه دچار اختلال شود، دمای داخل سردخانه به مدت کوتاهی مجددا افزایش پیدا کرد که در این حالت میت فاسد خواهد شد.همانطور که می دانید استیل قیمت بالاتری نسبت به آلومینیوم و صفحات گالوانیزه دارد و در صورتی که سردخانه جسد از استیل ساخته شود، قیمت بالاتری خواهد داشت.

یخچال مرده

نصب و راه‌اندازی

راه‌اندازی و نصب هر کمپرسور سردخانه از دو بخش مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است. در قسمت مکانیکی کمپرسور، این بخش از اتصالات بخش‌های مکش و دهش به سیستم پایپینگ سردخانه تشکیل شده است. همچنین رسیدن به اطمینان در این بخش، با لحاظ‌کردن قطعات کنترلی مناسب برای جلوگیری از آسیب‌دیدن کمپرسور حاصل می‌شود. در قسمت الکترونیکی راه‌اندازی کمپرسور سردخانه شامل نحوه صحیح سیم‌بندی برای موتورهای سه‌فاز و یا استفاده از کیت خازن مناسب جهت نصب کمپرسور است.

با در نظر گرفتن شرایط بازار و قیمت ارز  می توان به راحتی به این نتیجه رسید که استفاده از موتور سرماساز با کیفیت وارداتی در کنار بالابردن طول عمر سردخانه جسد متاسفانه قیمت آن را نیز کمی افزایش خواهد داد ولی بدون شک نمی‌توان در چنین تجهیزاتی کمیت را فدای کیفیت نمود . 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید