X

معرفی انواع تجهیزات لبنیاتی - صنایع برودتی دی مارکت

09128173578 کارشناس فروش
معرفی انواع تجهیزات لبنیاتی

امروز با افزایش تعداد جمعیت تعداد کارگاه های لبنیاتی افزایش پیدا کرده از این همین رو صاحبان این عرصه به دنبال تجهیزات درجه یک برای کار خود هستند ما در این مقاله سعی داریم که تجهیزات مهم کارگاه لبنیاتی را برای شما معرفی کرده و همچنین در خرید محصولات درجه یک شما را کمک کنیم که انتخاب راحت تری داشته باشید.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

شیر یکی از مهم ترین فراورده های لبنیاتی است که همیشه ارزش غذایی بالایی داشته است و همچنین نگه داری از آن بسیار سخت بوده چون ماده ای است که سریع به شرایط محیط واکنش داده و فاسد می شود.و این موضوع باعث شده تا از چندسال اخیر تا به الان تمامی دامداری ها و کارخانه ی لبنیاتی بروز ترین تجهیزات را مانند شیرسردکن ،دوغ سردکن، پاتیل ، کره گیر را تهیه نمایند .

جهت خرید یک محصول خوب باید اطلاعاتی زیادی داشته باشید صنایع برودتی دی مارکت با سابقه بالای خود در تولید تجهیزات لبناتی و همچینین سرمایشی توانسته بهترین کیفیت را  با استاندارد بالا به شما عزیزان ارائه دهد.امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعیت نیاز مردم به محصولات لبنیاتی مانند شیر ، ماست ، کره ، دوغ و ...افزایش پیدا کرده است.بنابراین برای تولید این محصولات به صورت استاندارد نیاز به ساخت مرخانه های لبناتی هم نیز افزایش پیدا کرده است.

لیست اجناس لبنیاتی 

  1. دستگاه پخت شیر 
  2. دستگاه ماست بند
  3. دستگاه کره گیر
  4. خامه گیر 
  5. دستگاه های پاستوریزه کردن شیر 
  6.  دستگاه های شیر دوشی اتوماتیک
  7.  ظرف های حمل شیر استاندارد

دستگاه ماست بند

وقتی شیر میخواهد تبدیل به ماست شود مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد دمای مناسب نگهداری آن است که باید به صورت دقیق رطوبت آن تنظیم شود.برای تبدیل شیر به ماست باید شیر در دمایی که رطوبت آن دقیق و تنطیم شده است بماند تا این ماده کم کم تبدیل به ماست شود که با این دستگاه به صورت کاملا دقیق و استادارد این کار انجام می شود.

دستگاه کره گیر

ماست به صورت معمولی دارای چربی است که برای تولید کره این چربی لازم است دستگاه کره گیر وسیله ای است که با همزدن مداوم چربی را از ماست جدا می کند که هرچقدر چربی بیشتری از ماست گرفته شود کره بیشتری تولید می شود. برای تولید کره ماست  در داخل کره گیر ریخته شده و به نسبت یک دهم نیز آب روی آن ریخته میشود. سپس دستگاه روشن شده و برای ۱ تا ۲ ساعت بسته به حجم مواد به صورت منظم و با سرعتی استاندارد اقدام به همزنی ماست می کند.

ظرف شیر 

 به دلیل ضد زنگ بودن آلمینیوم در برابر حرارت گرما و سرما این ظرف که به نام بیدون شناخته شده است از جنس آلمینیوم ساخته شده است .برای استفاده از شیر و مابقی محصولات لبنیاتی کاملا استاندارد و بهداشتی است .

ظرف شیر دامداری

یخچال لبنیاتی

بعد از اینکه تجهیزات لبناتی آماده شد برای نگهداری آن ها برای مدت کمی باید داخل دمای مناسب قرار بگیرند تا  فاسد نشوند .از این رو یخچال لبیناتی یکی از تجهیزات مهم است همچنین سیستم های مخصوص گردش هوا نیز در صورت نیاز می توان برای آنها سفارش داد.  

 

 

 

یخچال لبنیاتی

دستگاه شیرسردکن 

شیرسردکن صنعتی یکی از انواع لوازم و تجهیزات لبنیاتی می باشد.  از شیر سرد کن ها برای نگه داری شیر و دوغ استفاده می شود تا فاسد نشوند.

دستگاه شیرسردکن صنعتی

دستگاه پاتیل

پاتیل شیر یکی از مهم ترین و پر فروش ترین تجهیزات لبنیاتی می باشد که وظیفه آن حرارت دهی و جوشاندن شیر تازه دوشیده شده و میکروب زدایی شیر خام بوده و در بسیاری از دامداری ها و دامپروری ها، انواع کارخانجات لبنیاتی، انواع مراکز صنعتی و مراکز تولید شیر و فروشگاه های محصولات لبنیاتی مورد استفاده قرار می گیرد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • عبدالله واحدی
    سلام تمام تجهیزات که در پروسس شیر کار گرفته میشود چقدر هزینه دارد
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر برای استعلام قیمت با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید 09128173578

تماس بگیرید