X

تولید کننده یخچال صنعتی در کرج و تهران

09128173578 کارشناس فروش
تولید کننده یخچال صنعتی

امروزه انتخاب یک یخچال برای شروع کار و راه اندازی مغازه و فروشگاه جزء اصلی ترین مراحل برای فروشگاهیان است انتخاب یک یخچال صنعتی که از نظر قیمت مقرون به صرفه باشد و عمچنین کیفیت خوبی داشته باشد رکن مهمی است .صنایع برودتی دی مارکت با این حساب این مقاله را برای شما فراهم کرده تا شما بتوانید خرید خود را با آگاهی بالا و همچینین حتی به صورت انلاین نیز انجام دهید .

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

یخچال های صنعتی همانطور که میدانید ابعاد و کارایی های متفاوتی دارند که هرکدام برحسب نیاز مشتری تولید و عرضه می شوند شما میتوانید بر حسب کار و نیاز خود یخچال های فروشگاهی را با کیفیت بالا تهیه کنید. صنایع برودتی دی مارکت از جمله یخچال هایی که تولید می کنند یخچال کافی شاپی ،یخچال ایستاده،یخچال ویترینی ،یخچال کم مصرف ،یخچال بوفه و...

تمامی این یخچال ها مناسب برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی در سوپرمارکت و فروشگاه های کوچک و بزرگ است که به صورت ایستاده و خوابیده تولید می شوند.

ابعاد یخچال های صنعتی  

یخچال ایستاده در ابعاد 60 70 65 80 90 120 و 2 متر در مدل تک  درب دودرب سه درب چهار درب و شش درب به صورت کم مصرف ساخته می شوند.و ذر بعضی مواقع بنا به درخواست مشتریان ابعاد سفارشی برای تمامی یخچال ها نیز پذیرفته می شود که البته این موضوع در قیمت آن ها نیز تفاوت ایجاد می کند.

تولید کنندگان یخچال صنعتی

تولید کنندگان یخچال صنعتی در ایران سعی در تولید یخچال های کم مصرف دارند چون این امر موجب حفظ طول عمر یخچال های ویترینی می شود .صنایع برودتی دی مارکت با سابقه بالای خود در ساخت تجهیزات سرمایشی، گرمایشی، و کافی شاپی همیشه سعی داشته تا بهترین متریال را در ساخت یخچال های خود داشته باشد.

قیمت یخچال صنعتی 

قیمت تمامی یخچال ها بسته به نرخ بازار تغیر می کند و قیمت ثابتی ندارند شما میتوانید جهت استعلام قیمت این یخچال های فروشگاهی با مشاوران فروش ما که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان هستند تماس گرفته و خرید خود را به صورت آنلاین و حضوری انجام دهید.

انواع یخچال تک درب 

یخچال 60 سانتی

یخچال 70 سانتی

یخچال 80 سانتی 

یخچال 90 سانتی 

یخچال ایستاده  تک درب

انواع یخچال دودرب  

یخچال 60 سانتی دودرب 

یخچال 70 سانتی دودرب 

یخچال 120 سانتی دودرب 

یخچال 1/5 سانتی دودرب 

انواع یخچال سه درب 

یخچال سه درب یک طرف نما 

یخچال سه درب دو طرف نما

انواع یخچال ایستاده چهاردرب 

 یخچال ایستاده چهاردرب یک طرف نما 

یخچال ایستاده چهاردرب دوطرف نما 

انواع یخچال شش درب 

یخچال ایستاده شش درب یک طرف نما 

یخچال ایستاده شش درب دوطرف نما 

یخچال داروخانه ای 

یخچال قنادی 

یخچال مینی

از دیگر تولیدات صنایع برودتی دی مارکت 

یخچال پرده هوا 

یخچال جزیره 

یخچال قصابی 

یخچال لبنیلتی 

یخچال  جگرکی 

یخچال سوپرمارکتی 

یخچال مرغ فروشی 

یخچال ساندویچی

یخچال ایستاده



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید