X

سردخانه میوه و سبزیجات

09128173578 کارشناس فروش
سردخانه میوه و سبزیجات

سردخانه میوه و سبزیجات دارای دو نوع زیر صفر و بالای صفر مناسب برای نگه داری انواع سبزیجات، میوه و مرکبات می باشد.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

سردخانه میوه و سبزیجات

قیمت سردخانه میوه

صنایع برودتی دی مارکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سردخانه ثابت و متحرک می باشد. سردخانه سبزیجات تولید شده در مجموعه دی دارای بهترین کیفیت می باشد. میوه و سبزیجات یکی از مواد غذایی که است برای نگه داری طولانی مدت به سردخانه انتقال پیدا می کنند. سردخانه میوه و سبزیجات نسبت به دما و رطوبت نسبت به دیگر سردخانه ها از حساسیت بیشتر برخوردار است.

انواع سردخانه میوه وسبزیجات

سردخانه انجمادی

این نوع سردخانه دارای دمای زیر صفر مناسب برای انجماد انواع میوه و سبزیجات می باشد.

سردخانه خنک

این سردخانه مناسب برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشد. این سردخانه داری دمای بالای صفر و سالن جداگانه پارتیشن بندی می باشد.

مشخصات فنی سردخانه میوه و سبزیجات

انواع سردخانه میوه

جنس بدنه این سردخانه میوه از جنس ساندویچ پانل می باشد. این محصول دارای دامنه دمایی سر دخانه میوه و سبزیجات از رنج منفی 18 تا مثبت 5 درجه سانتی گراد می باشد. این محصول در ابعاد سفارشی تولید می شود. این سردخانه در انواع سردخانه زیر صفر و بالای صفر در دونوع ویترین دار و ثابت و سیار قابلیت تولید دارد. عایق بندی این محصول از نوع تزریقی برای جلوگیری از نوسانات داخل کابین می باشد. این محصول دارای کمپرسور بسیار قدرتمند و دو عدد اپراتور می باشد. از این محصول می توانید در رستوران، انبار های میوه نیز استفاده کرد.

 دمای سردخانه میوه

دمای سردخانه میوه و سبزیجات معمولا نزدیک نقطه انجماد و بالای صفر است. از مهم ترین ویژگی های هر سردخانه سبزیجاتی کنترل رطوبت در کابین سردخانه می باشد. معمولا رطوبت در سردخانه میوه نزدیک به صفر و خشک می باشد. عرضه میوه با کیفیت بالا منجر به فروش با قیمت بهتر در بازار و همچنین نگه داری طولانی مدت می شود.

شرایط نگه داری سبزیجات در سردخانه

سردخانه سبزیجات متحرک

اگر محصولات در دمای مناسب نگه داری شوند بسته به نوع هر سبزیجات  می توان محصول را تا 6 ماه در سردخانه نگهداری کرد. برای نگه داری بهتر از سبزیجات لازم است در دمای پایین تری نگهداری شوند تا باکتری و میکروب ها قادر به انجام فعالیت نباشند. همچنین دما نباید در حدی پایین بیاید که محصول دچار یخ زدگی شود. همچنین رطوبت باید در حدی در فضا وجود داشته باشد تا طراوت سبزیجات حفظ، تا پوسیده نشوند.

انواع سردخانه میوه

  • سردخانه سیب
  • سردخانه پرتقال
  • سردخانه خرما
  • سردخانه مرکبات

قیمت سردخانه میوه و سبزیجات

مشخصات فنی سردخانه میوه

قیمت سردخانه میوه و سبزیجات با توجه به نوع سردخانه ، ابعاد، جنس بدنه، کمپرسور و اپراتور سردخانه متفاوت است. صنایع دی مارکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سردخانه صنعتی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. تمامی محصولات مجموعه دی مارکت به همراه گارانتی 18 ماهه بلاعوض و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید