X

معرفی بهترین مارک بستنی ساز خانگی (1402)

09128173578 کارشناس فروش
بهترین مارک بستنی ساز خانگی
صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

اگر کسب و کار شما حجم زیادی از بستنی درجه یک را ارائه می دهد، سرمایه گذاری شما در یک بستنی ساز حرفه ای به شما این امکان را می دهد که با هزینه کمتر دسری به همان اندازه خوب تولید کنید. در عین حال، کسب و کار رستوران، هتل یا کافه شما می‌تواند طیف محدودی از طعم‌ها را که به صورت تجاری برای تولیدکنندگان بزرگتر در دسترس است، گسترش دهد و محدوده جذاب‌ تری را برای مشتریان شما ایجاد کند و یک نقطه صحبت منحصر به فرد در میان رقبای شما ایجاد کند.

دستگاه های بستنی ساز که با امکانات برتر و کارایی بالا توانسته اند تمام انتظارات را برآورده کنند در سایت ما قرار دارند . مدل های ماشینی که می توانند بستنی را به سرعت و به صورت عملی تولید کنند در گزینه های مختلف به دلخواه شما ارائه می شوند. شما می توانید این محصولات را از نزدیک بررسی کنید و به راحتی طرحی را که مطابق با نیاز شما است سفارش دهید.

درست کردن بستنی با استفاده از دستگاه بستنی ساز کار شما را در تهیه یک بستنی ارگانیک راحت تر می کند و به شما کمک می کند تا بستنی سالم تر و خوشمزه تری  داشته باشید و از خوردن آن نیز لذت ببرید.

معرفی انواع بستنی ساز خانگی 

  1.  بستنی ساز خودکار Hamilton Beach

این بستنی ساز خانگی هر بستنی را در 20 الی 40 دقیقه برای شما آماده می کند. شما به راحتی می‌توانید با این دستگاه کار کنید زیرا هیچ تنظیمات یا کنترلی در دستگاه وجود ندارد. تنها کافی است دستگاه را به برق وصل کنید تا عمل فشردن شروع شود. هنگامی که مخلوط خیلی ضخیم است دستگاه خاموش می‌شود، در این حالت بستنی آماده است تا به فریزر برود و کاملا درست شود.

2.  بستنی ساز Cuisinart Soft Serve

 

این دستگاه دارای 2 پد همزن تخصصی است تا بافتی عالی به دسر منجمد شما بدهد.این دستگاه کاملا اتوماتیک است و می‌تواند در هر زمان یک و نیم کوارت بستنی و یا حدود ۱۰ تا ۱۲ وعده ایجاد کند.1.5 لیتر بستنی خوشمزه و خانگی، ژلاتو، ماست یخ زده یا شربت را در 40 دقیقه درست می کند.

3. بستنی ساز الکتریکی Nostalgia

با این دستگاه هم می‌توانید بستنی ساده درست کنید هم بستنی مخلوط، تنها کافی است از یکی از دستورالعمل‌های بستنی استفاده کنید. این دستگاه بزرگ است و می‌تواند ۴ کوارت بستنی درست کند.

4. بستنی ساز دوقلوی سیلور کرست مدل Ice cream maker

 

 این بستنی ساز دو قلو دارای دو کاسه جدا از هم میباشد که شما میتوانید به طور همزمان دو طعم بستنی درست کنید و حتی در حین کار با دستگاه میتوانید مواد مورد نیاز را به بستنی اضافه کنید. ظرفیت هر یک از کاسه های بستنی ساز 300 میلی لیتر میباشد. کاسه ها قابل جدا شدن میباشند و شما به راحتی میتوانید کاسه ها و تیغه ها را تمیز کنید.زمان آماده سازی بستنی در این نوع بستنی ساز فقط 30 دقیقه میباشد.

دستگاه بستنی ساز خانگی چگونه کار میکند ؟

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بستنی ساز خانگی ساخت بستنی با مواد اولیه‌ی بستنی است که برای بسیاری از خانم‌های خانه‌ دار بسیار مناسب است.بستنی ساز قیفی در دو مدل خانگی و صنعتی تولید می‌شود و برای درست کردن انواع بستنی‌ها کاربرد دارد.با آمدن دستگاه بستنی ساز خانگی بستنی ساز قیفی خانگی،بسیاری از خانم‌های خانه‌دار به استفاده از آن رو آورده‌اند. مزایای این نوع بستنی ساز می توان به قیمت ارزان تر آن نسبت به مدل‌ های جدید، اشاره کرد. همچنین می توانید سرعت حرکت دسته بستنی‌ ساز را کنترل کرده و یک بستنی با بافت یکپارچه و منسجم درست کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید