X

نکات مهم در خرید یخچال های ایستاده

09128173578 کارشناس فروش
نکات مهم در خرید یخچال های ایستاده
صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

اولین تجهیزاتی که برای هر فروشگاه بزرگ و کوچیک لازم است یخچال های ایستاده فروشگاهی هستند که در انواع مختلف برای نگهداری مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .همچنین یخچال های ایستاده یکی از پرطرفدارتین یخچال های صنعتی هستند که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

ما در این مقاله کار شما عزیزان را برای انتخاب یک یخچال مناسب متناسب با شغل ،و فروشگاه و مغازه (محدودیت فضا) راحت تر کرده ایم و با در نظر گرفته موارد گفته شده شما به راحتی میتوانید یخچال مناسب خود را خریداری نمایید.

یخچال ایستاده صنعتی 

یخچال ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال صنعتی محسوب می شود. این نوع از یخچال های صنعتی در ابعاد (60 سانتی تا 2 متری) و در اندازه مختلف طراحی و تولید می شوند. این نوع از یخچال های فروشگاهی به خاطر داشتن ویژگی های مختلفی اعم از  ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای  دارند، و جهت نگهداری طولانی مدت و حفظ کیفیت آن ها در آشپزخانه صنعتی، هتل ها، کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک و... مورد استفاده قرار می گیرند. شکل طراحی این یخچال‌ها، به نحوی است که درب جلویی آن از ترکیب شیشه و ورقه‌های آلومینیومی ساخته می‌شود.این کار علاوه بر راحت کردن کار خریداران، جلوه‌ی خوبی هم به محصولات موجود در یخچال می‌دهد.

در ادامه این مقاله به 2 معیار مهم و کلیدی برای انتخاب یخچال ایستاده اشاره می‌کنیم که عبارتند از:

  • برند یخچال ایستاده
  • مشخصات فنی یخچال ایستاده

 معمولاً در ابتدای کار و راه اندازی مغازه خود برای انتخاب یخچال سوپرمارکت باید به برند آن توجه کنید. برند موضوع  خیلی مهمی است. برخی از برندها با اینکه کیفیت را الویت کار خود قرار می‌دهند اما قیمت بالایی  را برای فروش محصول خود برآورد می‌کنند. برخی دیگر از برندها هم کیفیت خوبی دارند ولی به توان خرید مشتری برای خرید یخچال نوشیدنی توجه می‌کنند و با این کار قیمت منصفانه ای برای مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

مشخصات فنی در یخچال های صنعتی یکی از نکات بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند که با توجه به نیاز خود بتوانید انتخاب معقولانه‌ای داشته باشد. هرچقدر مشخصات فنی یخچال ایستاده بیشتر و باکیفیت‌تر باشد، قیمت یخچال نوشابه ایستاده افزایش پیدا میکند و این مورد را باید در نظر بگیرید. از نکات مهم و کلیدی در مسائل فنی یخچال های ایستاده شیشه ای میتوان موارد زیر را در نظر گرفت :

  • نوع و مدل کمپرسور یخچال
  • ظرفیت سرمایشی یخچال
  • سیستم کنترلی یخچال
  • میزان مصرف انرژی کمپرسور و موتور
  • جنس بدنه و شیشه درب‌های یخچال
  • ظرفیت ذخیره سازی و تعداد طبقات یخچال
  • ویژگی‌های خاص در طراحی بدنه، چرخ‌ها و …

انواع یخچال های نوشیدنی  

یخچال‌ نوشیدنی ایستاده یک درب

از کاربردی ترین و ساده ترین یخچال های نوشیدنی میتوان به یخچال ایستاده تک  درب اشاره داشت که این یخچال ها در ابعاد 60 و 70 ساخته می شود و در تمامی مغازه ،فروشگاه کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.از یخچال ایستاده تک درب برای نگهداری انواع مایعات از جمله نوشیدنی ها، آب معدنی، دلستر، صیفی جات مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال‌ نوشیدنی ایستاده دو درب

نوع دیگری از یخچال نوشیدنی که ممکن است در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا رستوران‌های بزرگتر دیده باشید، یخچال‌های دو درب است.یخچال ایستاده 2 درب مدل ها و ابعاد های گوناگونی ساخته شده و طبعا دارای قیمت های متغیری می باشد که براساس نوع جنس بدنه، تعداد درب و همچنین موتور دستگاه مشخص می شود.

یخچال نوشیدنی ایستاده سه درب 

جنس بدنه یخچال ایستاده سه درب از استیل نگیر بوده که استفاده از این جنس به معنای استحکام و دوام بالای یخچال ایستاده می باشد. درب های کارشده در یخچال ایستاده 3 درب لولایی است که زیبایی و راحتی را برایشما به ارمغان می آورد.

یخچال  نوشیدنی ایستاده چهاردرب 

یخچال ایستاده 4 درب جز یخچال ایستاده محسوب می شود. یخچال ایستاده های تولیدی دی مارکت بسیار کم مصرف و دارای انرژی A با بدنه استیل و یا گالوانیزه به سفارش مشتری تولید می شوند یخچال ایستاده چهار در هم به 2 صورت گالوانیزه و استیل تولید می‌شود و چنانچه مشتری تمایل داشته باشد از استیکرهای مختلفی می‌توان استفاده کرد.

یخچال  نوشیدنی ایستاده شش درب

یخچال ایستاده 6 درب را اکثراً در هایپرمارکت‌ها بسیار دیده‌اید. این نوع به 2 صورت نوفراست و دیفراست ساخته می‌شود که طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را شامل می‌شود. امروزه در فست فودی‌ها از این نوع یخچال استفاده می‌کنند.

کلام آخر 

یک یخچال خوب دارای ویژگی هایی مانند کیفیت بالا،برند معتبر،گارانتی و خدمات پس از فروش ،قیمت مناسب است که، صنایع برودتی دی مارکت با سابقه بالای خد این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا یخچال متناسب با نیاز و کار خود را با آگاهی بالا از موارد بالا خریداری نمایید .همچنین برای مشتریانی که در شهرستان و شهرهای مختلف از ایران هستند این امکان فراهم شده تا به صورت اینترنتی خرید خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایند .



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید