X

سردخانه لبنیات_دی مارکت

09128173578 کارشناس فروش
سردخانه لبنیات
محصولات لبنی یکی از پرمصرف ترین و مفید محصولات غذایی می باشد که از حساست زیادی در برابر میکروب برخوردار می باشند که برای نگهداری و سالم نگه داشتن انواع لبنیات باید از سردخانه لبنیات استفاده کرد.
صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

سردخانه دنیای لبنیات

سردخانه لبنیات

برای نگهداری از انواع محصولات لبنی مانند پنیر، کره، خامه و... نمی توان از یخچال های معمولی استفاده کرد، محصولات لبنی بسیار قابل توجه و کاربردی در منازل و شرکت ها و کارگاه های فرآورده لبناتی هستند و لازم به ذکر است که این محصولات حساست بیشتری در مقابل ورود باکتری و میکروب ها نسب به دیگر محصولات غذایی دارد از این روی باید بلافاصله در دما وشرایط مطلوبی نگهداری شوند، از این روی از یکی از انواع سردخانه صنعتی، سردخانه برای لبنیات استفاده می شود که تا مدت زمان کوتاه و بلندی شیر و فرآورده های آن را سالم نگه میدارد و تغییری در طمع و کیفیت انواع محصولات لبنی ایجاد نمی کند.

قیمت سردخانه لبنیات

این سردخانه از چند بخش اعم از  درب های سردخانه، اتاقک یا دیواره های سردخانه، سیستم برودتی سردخانه، سیستم کنترل کننده سردخانه در صنایع برودتی دی مارکت با بکارگیری از بهترین متریال ساخت، تولید می شود. تولید کنندگان و فروشندگان محصولات لبنی که با حجم انبوهی از شیر ولبنیات سرو کار دارند در قدم اول باید برای حفظو کیفیت و ماندگاری این محصولات بکوشند از این جهت بهترین نوع نگهداری بکار گیری از سردخانه صنعتی لبنیات می باشد.

دمای نگهداری لبینات در سردخانه

فروش سردخانه لبنیات

  1. نگهداری لبنیات به صورت یخ زده زیر صفر درجه سانتیگراد
  2. نگهداری لبنیات به صورت سرد بالاتر از صفر درجه سانتیگراد

انواع سردخانه لبنیات

انواع سردخانه لبنیات

  • سردخانه متحرک لبنیاتی (کانکسی)

  • سردخانه اتاقی (کوچک)

  • سردخانه پنیر

  • سردخانه ماست

  • سردخانه کره

  • سردخانه شیرپاستوریزه

  • سردخانه خامه

  • سردخانه شیرخام

سردخانه لبنیاتی اتاقی یا کوچک

سردخانه لینیاتی کوچک یا اتاقی ابعادی بسیار کوچک تا متوسط دارد . از این سردخانه ها بیشتر برای هتل ها، رستوران ها و مغاز های کوچک استفاده می نمایند . این سردخانه صنعتی به صورت یک اتاق کوچک بوده که دورن ساختمان ساخته می شود. این اتاق دارای عایق بندی بوده که از دو نوع پلی یورتان یا پلی استایرن می باشد و درون آن تجهیز شده با سیستم سرمایشی کندانسینگ یونیت می باشد که از طریق لوله کشی بهم متصل شده اند 

دمای نگهداری شیر خام در سردخانه

سردخانه لبنیات چیست

 شیر خام را 2 تا 3 ساعت پس از دوشیده شدن در دامداری ها باید از طریق دستگاه سرما زا به دمای 4 درجه سلسیوس تغییر داد و بلافاصله این شیر ها را در مخازن عایق کاری شده انتقال داده و در همان دما نگهداری کرد جنس بدنه ی این دستگاه شیر سرد کن از استیل استنلس ضد زنگ می باشد که در برابر پوسیدگی و خرابی مقاوم می باشد.

سردخانه شیر پاستوریزه

شیر پاستوریزه را باآب سرد یا آب نمک سرده شده خنک می کنندکه دمای مناسب برای سالم ماندن شیر پاستوریزه 5 درجه سلسیوس می باشد لازم به ذکر است که شیر پاستوریزه باید حداکثر 45 دقیقه در دمای صفر تا 4 درجه در یخچال نگهداری شود،در این دما شیر پاستوریزه به مدت یک هفته ماندگاری دارد.

سردخانه خامه

خامه پاستوریزه را باید دردمای بین 12-8 درجه سلسیوس سردکرد، برای کره گیری، کمینه 24 ساعت در دمای 6 درجه سلسیوس می‌گذارند بماند و خامه پاستوریزه بسته بندی شده در دمای 5 درجه سلسیوس به مدت 7 روز قابل نگهداری می باشد.

سردخانه کره

برای کره گیری از خامه، باید به طور مدام آن را سرد نگه داشت، کره بسته بندی شده را در گستره دمایی صفر تا 4 درجه سلسیوس 3-2 هفته و در گستره دمایی 15- تا 20- درجه سلسیوس بیشینه یک سال توانایی نگهداری دارند.

سردخانه پنیر

پنیر بلافاصله بعد از تولید شدن باید سرمازایی بشود .پنیر تازه را بعضی اوقات قبل از مرحله ی بسته بندی در یک سرمای پیوسته سرد می کنند و  در سالن سردی نگهداری می‌کنند. پنیرهای نرم و تازه‌ای مانند: کاتیج، پنیر خامه‌ای و جز آن را که دارای زیادی هستند باید در دمای 5 درجه سلسیوس بیشینه 3 هفته نگهداری کرد.

خرید سردخانه لبنیات

سردخانه ماست

ماست را باید کمینه 3 هفته در دمای بیشینه 5 درجه سلسیوس آن را می‌توان نگهداری کرد. سرد کردن ماست برای کاهش اسیدی شدن و پایداری آن یک امر مهم می باشد، این امر پس از بسته بندی در سردخانه با تندی زیاد گردش هوا ودمای کم صورت می گیرد.

برخی از ویژگی های سردخانه لبنیات

  • مجهز بودن به سیستم های آب یخ

  • دارای اتاقک های خنک کننده سریع ماست

  • مجهز به اتاقک های سرد برای پنیر

  • دارای محل نگهداری منجمد کره

  • مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش برای اتاق های جوجه کشی

  • دارای طرح های واحد خنک کننده هوا کاملاً ضد زنگ

  • بازده انرژی بالا ، سیستم های برودتی مرکزی دقیق کنترل شده

  • طراحی اواپراتور بهداشتی مطابق با HACCP

  • دارای استانداردهای طراحی موتورخانه مطابق با هنجارهای اروپا

  • راندمان بالا ، مصرف انرژی کم برنامه های خازنی تبخیری

  • مناطق تولید سیستم های تهویه مطبوع

  • کنترل دقیق و کنترل از راه دور با PLC / SCADA

مشخصات سردخانه لبنیات

نوع سردخانه بالای صفر
نوع وضخامت بدنه ساندویچ پنل نبوغ سرمایش 8 سانتی متری
نوع و ابعاد درب 100در200 سانتیمتر
نوع و توان کمپرسور برودتی کلترون تایلند 2.2 اسب
نوع و برند گاز مبرد فریون R22 - ایسکون - دی وای - کالتون
نوع و توان اواپراتور آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 45
نوع و توان کندانسور حرارتی آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 50
نوع و میزان برق مصرفی تکفاز 11 آمپر
برند و ابعاد تابلو برق هیوندای کره 30×40
برند خط مایع دانفوس آلمان و کاستل ایتالیا
دمای ثابت سردخانه 2+
قطعات و لوازم استاندارد سردخانه ها چراغ روشنایی ، ترمومتر ، ترموستات ، کابل کشی ها
مدت زمان تحویل کالا 14 روز کاری

قیمت سردخانه لبنیات

دمای سردخانه لبنیات

همانطور که ذکر شد، سردخانه پخش لبنیات در انواع مختلفی تولید می شود و قیمت این سردخانه به مواردی مانند اپراتور و کندانسور سردخانه، نوع برند کمپرسور سردخانه، ابعاد سردخانه، موقعیت جغرافیایی سردخانه بستگی دارد. برای دریافت مشاوره رایگان و برآورد هزینه ساخت سردخانه لبنیات با کارشناسان فروش شرکت دی مارکت تماس بگیرید و از لیست قیمت به روز سرد انواع سردخانه لبنیات مطلع شوید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید