X

فروش ویژه سردخانه بستنی ثابت و سردخانه بستنی متحرک+ گارانتی و خدمات پس از فروش

09128173578 کارشناس فروش خانم دودانگه
سردخانه بستنی

یکی از تولیدات صنایع برودتی دی مارکت در زمینه انواع سردخانه صنعتی، سردخانه مخصوص بستنی می باشد که به آن آیس بانک نیز گفته می شود و به منظور نگهداری بستنی مورد استفاده قرار می گیرد که از بهترین کیفیت و همچنین مرغول ترین قطعات طراحی و تولید شده است.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

سردخانه بستنی

سردخانه مخصوص بستنی

سردخانه بستنی یکی از انواع سردخانه صنعتی محسوب می شود که به جهت نگهداری انواع بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل اینکه بستنی یکی از پرطرفدارترین ماده غذایی در سراسر کشور و همچنین تمام فصول سال می باشد از این رو برای حفظ طعم و کیفیت آن نیاز به تجهیزاتی است که دمای مورد نیاز و شرایط مطلوب را ایجاد کند در غیر این صورت طعم، مزه و رنگ بستنی ها تغییر پیدا می کند و کیفیت بستنی پایین می آید. به طور معمول دمای مناسب و استاندارد برای نگهداری از بستنی، منفی 18 درجه سانتی گراد می باشد زیرا بستنی از چربی و خامه و گاها نمک تشکیل شده و باید در دمایی نگهداری شود که از نرم شدن آن جلوگیری کند. همچنین این سردخانه بستنی که به آن آیس بانک صنعتی نیز گفته می شود به دلیل ابعادی که دارد قابلیت نگهداری حجم زیادی از بستنی ها را دارد از این رو در ساخت آن باید از کمپرسور دو مرحله ای استفاده شود. در حالت کلی تجهیزات سردخانه بستنی باید قادر به ایجاد دمای منفی 15 تا منفی 36 درجه سانتی گراد به جهت حفظ کیفیت بستنی باشند و در دو نوع سردخانه ثابت و سردخانه متحرک طراحی و ساخته می شوند.

ویژگی های سردخانه مخصوص بستنی

سردخانه صنعتی بستنی

از ویژگی سردخانه بستنی می توان به کمپرسور های به کار رفته در ساخت سردخانه از نوع دو مرحله ای است اشاره کرد.این نوع سردخانه به دلیل نگهداری میزان زیادی از بستنی ها در ابعاد بزرگ طراحی می شوند.  این سردخانه دارای اتاق سرد برای نگهداری پنیر و کره، واحد کنترل کننده دما و هوای ضد زنگ،بازده انرژی بالا و طراحی اواپراتور بهداشتی مطابق با HACCP می باشد.

انواع سردخانه برای نگهداری بستنی

فروش سردخانه بستنی

سردخانه ثابت بستنی

سردخانه بستنی ثابت

از این نوع سردخانه در کارخانجات و کارگاه های تولید بستنی استفاده می شود به این صورت هنگامی که بستنی تولید می شود تا زمان ارسال به فروشگاه ها در این سردخانه ها نگهداری می شود. سردخانه بستنی ثابت مجموعه ما با استانداردهای طراحی موتورخانه کاملا استاندارد،مصرف انرژی کم،بازده انرژی بالا تولید می شود. 

سردخانه متحرک بستنی

سردخانه بستنی متحرک

از سردخانه بستنی متحرک یا همان سردخانه ماشین به منظور پخش بستنی از کارخانه ها به فروشگاه استفاده می شود که به صورت اتاق های یخچالی بر روی  وانت، نیسان، کامیونت، تریلی نصب می شوند و با ایجاد دمای مورد نیاز بستنی کیفیت و طعم بستنی را حفظ می کنند.

سردخانه بستنی زیر صفر

قیمت سردخانه بستنی زیر صفر

سردخانه زیر صفر بیشتر استفاده را برای نگهداری بستنی دارد. سردخانه بستنی زیر صفر در دو نوع سردخانه ثابت و متحرک تولید می شود. دامنه دمایی این سردخانه معمولا بین منفی 12 تا منفی 23 درجه است که بهتر است دمای سردخانه را برای نگهداری بستنی در دامنه دمایی-18 درجه نگه داری کنید. این نوع سردخانه به دلیل پایین آوردن دما در مدت زمان کوتاه تری نسبت به انواع دیگر سردخانه دمای محصول را پایین می آورند و در نتیجه ماندگاری محصول را تا حد قابل توجهی بالا می برد.

اجزای تشکیل دهنده ی سردخانه بستنی 

محاسبه قیمت سردخانه بستنی

  • اواپراتور

  • کمپرسور 

  • کندانسور 

  • ساندویچ پنل 

  • شیر الات 

  • موتور 

قیمت سردخانه صنعتی بستنی

مشخصات سردخانه بستنی

قیمت سردخانه بستنی با توجه به موارد مختلفی از جمله ابعاد سردخانه، نوع تجهیزات به کار رفته شامل  کندانسور، ساندویچ پانل، اواپراتور، درب سردخانه، کمپرسور، تابلو برق، کنترل کننده ها، شیرآلات و... تعیین می شود. با این حال برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش صنایع برودتی دی مارکت تماس حاصل بفرمایید. تمامی محصولات صنایع برودتی دی مارکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 18 ماهه می باشد. همچنین مجموعه ما در تمامی شهر ها دارای نیروی خدماتی است و در صورت بروز مشکل در اسرع وقت می توانید با نیرو های خدماتی ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید