X

معرفی بهترین مارک و تولید کننده تاپینگ بستنی

09128173578 کارشناس فروش
معرفی بهترین تولید کننده و مارک تاپینگ بستنی

دستگاه تاپینگ بستنی یک دستگاه صنعتی است که برای به نمایش گذاشتن بستنی ها به صورت ویترینی مناسب است. این دستگاه با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، ظاهر جدید و مدرن در صنایع بستنی و تولیدات مرتبط، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

تاپینگ بستنی چیست ؟ 

دستگاه تاپینگ بستنی یا یخچال ویترینی بستنی، یک دستگاه است که برای نگهداری و نمایش بستنی‌ها در بستنی فروشی، آبمیوه فروشی، رستوران‌، استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولا دارای بنماری برای قراردادن بستنی همراه با درب و بدون درب هستند که به صورت ویترینی بستنی‌ها را به نمایش می‌گذارند. همچنین این دستگاه‌ها مجهز به سیستم خنک‌کننده هستند تا بستنی‌ها را در دمای مناسب نگهداری کنند.

نکات قبل از خرید تاپینگ صنعتی

1. تعیین نیازهای خود: قبل از خرید دستگاه تاپینگ صنعتی، باید نیازهای خود را مشخص کنید. این شامل اندازه و نوع تاپینگ و، تعداد بنماری می‌شود.

2. بررسی کیفیت و قیمت: قبل از خرید، باید کیفیت دستگاه و قیمت آن را بررسی کنید. انتخاب دستگاه با کیفیت و قیمت مناسب می‌تواند به صرفه‌ تر و موثرتر باشد.

4. مشاوره با کارشناسان: بهتر است قبل از خرید دستگاه تاپینگ صنعتی، با کارشناسان و فروشندگان مشورت کنید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد انواع و ویژگی‌های دستگاه‌ها دریافت کنید.

5. بررسی مشخصات فنی: قبل از خرید، باید مشخصات فنی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. این شامل قدرت موتور، ابعاد و وزن دستگاه می‌شود.

6. بررسی خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید که فروشنده دستگاه تاپینگ صنعتی، خدمات پس از فروش مناسبی ارائه می‌دهد تا در صورت نیاز به تعمیرات یا تعویض قطعات، به شما کمک کند.

مزایای تاپینگ بستنی صنایع برودتی دی مارکت 

  • ساخت تاپینگ بستنی از استیل ضدزنگ
  • قابلیت نگهداری از انواع بستنی در طعم های متفاوت
  • مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی
  • قابلیت سفارشی سازی و تولید در ابعاد و ظرفیت های متفاوت
  • قابل تولید بصورت فریزری و بصورت یخچالی
  • قابل استفاده در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و …
  • مجهز به سیستم یخ زدایی خودکار و سیستم ضدبخار شیشه
  • مجهز به چرخ های ترمزدار
  • مجهز به فن جهت پخش یکنواخت برودت
  • دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت

راهنمای خرید دستگاه تاپینگ بستنی

تاپینگ های بستنی دی مارکت تنوع بالایی دارند و در ظرفیت های متفاوت 5، 10، 12، 14، 16، 18 و 20 لگن ساخته شده اند. باید بدانید که تعداد لگن در ابعادی که دستگاه دارد تاثیرگذار است.از طرفی ظرفیت تاپینگ مورد نیاز شما، باعث افزایش قیمت آن میشود.شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع تاپینگ به لیست قیمت گذاشته شده در سایت مراجعه کرده و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع تاپینگ فانتزی و صنعتی  میتوانید از سایت صنایع برودتی دی مارکت  اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت آن‌ها را تحویل بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید