X

چرا یخچال صنعتی اتومات نمی کند؟

09128173578 کارشناس فروش
علت اتومات نکردن یخچال صنعتی
علت های گوناگونی وجود دارد که باعث می شود یخچال شما اتومات نکند و یخچال یکسره کارکند، در ادامه ی مطلب در مورد علت و راه حل این مشکل می پردازیم.
صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

علت یکسره شدن یخچال؟

هر یخچالی برای اینکه بتواند سرمای معقول و لازمه را تولید کند نیاز به اتومات خودکار دارد تا زمانی که دمای یخچال بیشتر یاکمتر از حد نرمال شود موتور خودکار خاموش و روشن شود، اتومات نکردن یخچال صنعتی می تواند علت های زیادی داشته باشد، که  در ادامه ی مطب به علائم خرابی اتومات یخچال می پردازیم.

علت یکسره شدن یخچال

خراب شدن فن

یکی از دلایلی است  که می تواند باعث اختلال در روند کارکرد یخچال و اتومات نکردن آن تاثیر زیادی داشته باشد، پس در مواقعی که یخچال صنعتی شما  اتومات نکرد فن آن را برسی کنید.

 نشست گاز و تخلیه شدنش

در بعضی از مواقع امکان دارد که گاز یخچال به دلایل مختلفی تخلیه شده باشد، در این مواقع ابتدا یخچال را از برق بکشید و اجازه دهید که برفک ها آب شوند و سرمای آن بصورت کامل تخلیه شود و سپس بعد یخچال را به برق بزنید صفحه ی سرمای یخچال که در انتهای آن قرار دارد را چک کنید اگر به صورت کامل برفک نداشت و صفحه خیس بود یعنی یخچال  ایستاده شما دچار نشستی گاز شده است در این حالت می توانید با شارژ مجدد گاز مشکل یخچال خود را بر طرف کنید.

خرابی لاستیک دور درب

دور  تا دور درب های یخچال صنعتی شما توسط نوارهایی از جنس پلاستیکی برای خروج سرما و هدر رفتن انرژی پوشانییده شده است، در صورتی که این نوار ها دچار پارگی یا فرسودگی شوند باعث اتلاف انرژی می شود و عملکرد اتومات یخچال را دچار اختلال می کند.

قیمت یخچال ویترینی

ترموستات

در قدم بعدی اگر یخچال شماسرمای خوبی داشت و از نظر دما مشکلی نداشت ولی باز اتومات نکرد یعنی ترموستات آن دچار مشکل شده است که در این مواقع موادی که داخل یخچال گذاشته اید دچار یخ زدگی می شوند.

ضعیف شدن موتور

در این مواقع موتور یخچال با صدای زیادی کار می کند و  فن آزادنه حرکت نمی کند و سرمای نسبتا خوبی دارد، ولی اتومات نمی کند، در صورت وجود این چنین علائمی باید به تعمیرکار مربوطه مراجعه کنید و موتورا تعویض کنید.

علت اتومات نکردن یخچال

  صنایع برودتی دی مارکت به منظور ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان خود بر روی تمامی محصولات خود شرایط خدمات پس از فروش و گارانتی را قرار داده است، همچنین شما مشتریان عزیز در صورت بروز مشکل و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دی مارکت تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید