X

فروش یخچال پرده هوا به قیمت درب کارخانه

09128173578 کارشناس فروش خانم دودانگه
یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یک دستگاه سرمایشی است که برای حفظ مواد غذایی با دمای مناسب به صورت باز و بدون درب در فروشگاه های بزرگ استفاده میشود. آنها از لحاظ ظاهری شبیه به یخچال‌های دارای درب هستند، اما بدون درب هستند تا مشتریان به راحتی محصولات را مشاهده و انتخاب کنند.

صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا چیست؟

 

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا در گروه یخچال فروشگاهی نام گذاری شده و این نوع یخچال در مغازه ها، سوپر مارکت ها، فروشگاههای زنجیره ای، هتل ها، رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مورد استفاده قرارمی گیرند. بنابراین، یخچال پرده هوا یا یخچال فروشگاهی بدون درب، یکی از مهم‌ترین و هوشمندانه ترین انتخاب‌ها برای  فروشگاه‌ها می باشد زیرا مشتریان کالاهای مدنظرشان را بر اساس نیاز روزانه و، در دسترس بودن و مقایسه با محصولات دیگر انتخاب می‌نمایند. 

معایب یخچال پرده هوا 

داشتن یخچال ویترینی و یخچال ایستاده  فروشگاهی برای راه اندازی هر فروشگاهی الزامی و یکی از رکن های ضروری برای نگهداری از انواع محصولات غذایی و خوراکی اعم از محصولات پروتئینی، میوه، سبزیجات می باشد. در یک نگاه کلی یخچال و فریزر فروشگاهی به دو صورت پرده هوا و غیر پرده هوا تقسیم شده است. یخچال پرده هوا که به نام های یخچال روباز فروشگاهی و یخچال بدون درب شناخته می شود اغلب در هایپر مارکت و فروشگاه های زنجیره ای مانند کوروش، جانبو، رفاه مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی یخچال پرده هوا به دو صورت ایستاده و خوابیده تولید می شود که با زیبایی و جذابیتی که همراه دارند دکوراسیون شیک و چشم نوازی را برای فروشگاه شما به ارمغان می آورند. سیستم سرمایشی یخچال بدون درب فروشگاهی از نوع چرخشی و بدنه آن نوع استیل استنلس ضد زنگ است، یخچال قفسه ای دارای کاور شب همراه با ریموت کنترل، عایق بندی تزریقی ، دارای روشنایی سر تا سری SMD/LED، نوار اتیکت قیمت محصول و ضربه گیر بدنه است.

نکات مهم در خرید یخچال روباز

اگر قصد خرید انواع یخچال های روباز فروشگاهی را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. میزان دما و برودت هوا در همه ی نقاط و قسمت های دستگاه ثابت و یکسان باشد.
  2. بودن فضای موتورخانه در شرایط مطلوب
  3. جنس و برند قطعات و تجهیزات تعبیه شده در  موتورخانه و بدنه یخچال مرغوب و با کیفیت باشد.
  4. نوع قطعات و تجهیزات به کار رفته مناسب با شرایط محیط، نوع مصرف سیستم و اندازه اواپراتور باشد.

انواع یخچال قفسه ای

 یخچال پرده هوا با موتور سرخود قیمت پایین تری نسبت به نوع موتور مرکزی دارد، ابعاد این نوع یخچال نسبت به نوع موتور مرکزی کوچک تر است موتور این دستگاه در قسمت پشتی و یا داخلی یخچال نصب می شود. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به داشتن بدنه گالوانیزه، چراغ LED، عایق بندی تزریقی، ضربه گیر بدنه PVC، و دو کمپرسور قدرتمند اشاره داشت.

 یخچال پرده هوا موتور مرکزی دارای فضای بیشتری نسبت به یخچال پرده هوا موتور سرخود است. ابعاد این دستگاه  از 10 متر شروع می شود. از دیگر ویژگی های این یخچال بدون درب می توان به یکسان بودن دما در تمامی قسمت های یخچال که، دارای قدرت اپراتور بالاتر نسبت به نوع موتور سر خود می باشد داشت. یخچال پرده هوا چهار طرفه وسط فروشگاهی مناسب برای فروشگاه های بزرگ با فضای زیاد می باشد بدنه این یخچال از جنس ماموت و عمق هر طبقه 40 سانتی متر است همچنین طبقه آخر این یخچال تا 60 سانتی متر قابل تولید است. موتور این یخچال بدون درب از نوع مرکزی است. یکی از ویژگی های این یخچال نسبت به دیگر یخچال های پرده هوا قابلیت تنظیم قفسه های این یخچال است.

ابعاد یخچال پرده هوا

قیمت یخچال گل فروشی

یخچال پرده هوا در دو نوع موتور مرکزی و موتور سرخود با به کارگیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات طراحی و تولید می شوند. یخچال پرده هوا موتور سرخود در مقایسه با موتور مرکزی دارای ابعاد کوچکی می باشد، و موتور یخچال قفسه ای در قسمت پشتی دستگاه نصب میشود. فضای داخل یخچال با موتور سرخود از فضای داخل یخچال با موتور مرکزی کمتر می باشد، و فضای درونی کمتری را در اختیار دارند، به همین خاطر محصولات کمتری را می توانید در داخل آنها قرار دهید.

در صورتی که قصد خرید یخچال پرده هوا در متراژ پایین مثلاً ارتفاع (1 تا 8 متر) را دارید، می توانید یخچال پرده هوا موتور سرخود را خریداری نمایید و یا درغیر این صورت برای متراژهای بالا می توانید یخچال با موتور مرکزی را سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات مجموعه ما می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دی مارکت تماس بگیرید.

طرز کارکرد یخچال بدون درب 

یخچال فروشگاهی بدون درب

ویژگی های یخچال فروشگاهی روباز

یخچال پرده هوا روباز

  • چراغ تمام طول و بالا نصب شده در کنار
  • صفحه نمایش کنترل دما دیجیتال
  • پانل های شیشه ای برای دید بالا
  • قفسه بندی 4 طبقه قابل تنظیم به علاوه پایه
  • یکپارچه شب کور ، برای صرفه جویی در وقت شب
  • برش دهنده های لبه قفسه اکریلیک شفاف
  • یخ زدایی خودکار چرخه
  • پایان فولاد ضد زنگ درجه بالا برای پایه داخلی چیلر
  • دارای قسمت جلویی بسیار کم برای افزایش حداکثر فضای نمایش
  • کمپرسورهای کم مصرف
  • موتور فن طولانی مدت با کارایی بالا

یخچال پرده هوا موتور مرکزی 

در یخچال پرده هوا، موتور مرکزی به دلیل این که موتور در جای دیگری قرار میگیرد و جای جداگانه ای دارد فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی را فراهم می کند. این یخچال روباز مانند دیگر یخچال های پرده هوا دارای روشنایی LED، سیستم تهویه هوا، کاور شب، است.

طرز کار یخچال بدون درب 

فریزر بدون درب فروشگاهی 

قیمت یخچال پرده هوا ۵متری 

یخچال پرده هوا موتور سرخورد 

 در ساخت این یخچال روباز از سیستم های متنوعی استفاده شده که یکی دیگر از این سیستم ها سیستم سرمایشی به صورت چرخشی است که هوا را در کل یخچال به صورت یکنواخت پخش میکند. 

یخچال فروشگاهی جدید 

برخی از سوالات مشتریان 

❓ آیا یخچال پرده هوا برای مناطق با آب و هوای مرطوب شرجی هم مناسب هستند؟

بله این ساختار این یخچال ها برای استفاده در هر منطقه ای سازگار می باشد.

❓ آیا شرایط استفاده در فصل زمستان و تابستان متفاوت است؟

برای جلوگیری از کارکرد دائمی کمپرسور باید اختلاف زیادی در دمای محیط و دمای یخچال وجود نداشته باشد تا طول عمر یخچال را کاهش ندهد.

❓تحمل وزن هر طبقه در یخچال پرده هوا چقدر است؟

در ابتدا باید گفت بیشترین تحمل وزن در یخچال های پرده هوا طبقه پایین می باشد و در یخچال هاب بدون درب مرکزی باید در چیدمان محصولات دقت بالایی است زیرا کابین این یخچال ها تحمل بالایی ندارند. 

❓آیا یخچال پرده هوا برفک می زند و همچنین خروجی آب برفک دارد؟

بله یخچال های پرده هوا برفک می زنند و خروجی آب نیز دارند.

❓مصرف برق این یخچال ها به صورت میانگین چقدر است؟

میزان مصرف برق این دستگاه ها با توجه به شرایط استفاده آنها دارد و این نکته قابل ذکر است که مصرف برق یخچال های پرده هوا مرکزی نسبت به یخچال پرده هوای سرخود کم تر است.

قیمت یخچال قفسه ای

قیمت یخچال روباز

صنایع برودتی دی مارکت یکی از معتبرترین شرکت های شناخته شده در ایران می باشد که با بیش از سال ها سابقه ارائه دهنده کلیه تجهیزات صنعتی از جمله انواع یخچال قفسه ای یا یخچال پرده هوا در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی با بکارگیری از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه در ابعاد و ظرفیت های مختلف و همچنین قیمت مناسب می باشد. به طور کلی قیمت یخچال های قفسه ای با توجه به موارد گوناگونی از جمله  ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، مقدار گارانتی، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه و قدرت کمپرسور و موارد دیگری که امکان دارد روی قیمت نهایی اثر بگذارد، تعیین می شود.

با این حال برای آگاهی از لیست قیمت یخچال روباز فروشگاهی و قیمت یخچال های بدون درب و یخچال های متری می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی دی مارکت تماس حاصل بفرمایید.


  • مصرف برق یخچال فروشگاهی پرده هوا چگونه است؟

    مصرف برق این یخچال ها استاندارد است اما بدلیل نداشتن درب مصرف برق آن ها با دیگر یخچال ها فرق می کند 

  • روی هر متر یخچال پرده هوا چه موتوری با چه قدرتی نصب میشود؟

    موتور کلترون ، قدرت موتور هرمتر یک اسب
     

  • فرق موتور مرکزی و موتور سرخود چیست؟

    موتور سرخود برای متراژ زیر۷متر هست

    موتور مرکزی بالای۷متر و احتیاج به موتور خونه دارن 
     

  • پرده هوای درب دار هم میسازین؟

    بله


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • زندی
    سلام وقت به خیر ر برای گل یخچال پرده هوا بخواهیم آیا امکانش هست طبقاتش پلکانی باشه و هرطبقه چه طول چه عرض ,جای کوزه آب گلدان داشته باشه واسه
    • مدیر سایت

      سلام وقتتون بخیر لطفا با کارشناس فروش شرکت تماس بگیرید.

  • حامد مهری
    هر چندمتر موتور سرخود میخواد هر چندمتر موتور مرکزی
    • مدیر سایت

      سلام و وقت بخیر زیر 2 متر موتور سرخود بالای 2 متر موتور مرکزی نصب می شود 

  • رضا لطفی
    هر چندمتر موتور لازم داره قدرت موتور میشه بگید
    • مدیر سایت

      سلام وقت بخیر هر دو متر یک موتور سرخود استفاده میشه 

تماس بگیرید