X

تفاوت فریزر صندوقی و ایستاده (مزایا و معایب )

09128173578 کارشناس فروش
تفاوت فریزر صندوقی و ایستاده (مزایا و معایب )
صنایع برودتی دی مارکت
صنایع برودتی دی مارکت

فریزر ها در زندگی امروزه بسیار کارآمد و مورد نیاز هستند فریزر های ایستاده و صنعتی از رایج ترین نوع فریزر های صنعتی می باشند که با جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی آن ها را برای مدت زمان طولانی نگهداری می کنند .صنایع برودتی دی مارکت با فراهم کردن این مقاله برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده تا تفاوت بین این دو فریزر را بهتر بدانید و بتوانید انتخابی هوشمندانه تری را برای خرید این 2 مدل فریزر تجربه کنید.

فریزر صندوقی چیست ؟

فریزر صندوقی یکی از تجهیزات سرمایشی بسیار کاربردی و پرفروش می باشد، که در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپراستار، مغازه ها، آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی و... برای نگهداری از محصولات مختلف اعم از انواع بستنی ها، مواد غذایی، مواد پروتئینی (گوشت، مرغ، ماهی، غذاهای پخته و نیمه پخته)، انواع سبزیجات و... استفاده می شوند. ر هنگام انتخاب این نوع فریزر به دنبال مدل باشید که دارای مخزن مجزا باشد تا بتواند مایعات را در زمان آب شدن یخ و برفک زدن داخل مخزن جمع کند؛ همچنین سیستم خنک کننده فریزر را نباید نادیده گرفت و این نکته را به خاطر سپرد که یک فریزر صندوقی که کیفیت بالایی دارد.

فریزر ایستاده

فریزر ایستاده یکی از انواع محصولات سرمایشی می باشد. از این محصول برای نگه داری و منجمد کردن انواع مواد غذایی در سوپرمارکت ها، قصابی، قنادی و رستوران ها استفاده می شود. یخچال فریزر ایستاده مجموعه ما در طرح ها و مدل های مختلف و منحصر به فرد مناسب برای فضای داخلی فروشگاه و مغازه شما تولید می شود.

هنگام استفاده از فریزر ویترینی لازم نیست تا به صورت دستی به یخ زدایی بپردازید، اما در مورد فریزر صندوقی در برخی از مدل‌ها که فاقد سیستم برای یخ زدایی است، شما باید راهکارهایی را برای جلوگیری از برفک یخچال و فریزر نیز در نظر بگیرید.

برسی تفاوت فریزر ایستاده و صنعتی 

از مهم‎ترین تفاوت‌های فریزر ایستاده و فریزر صندوقی در ظاهر این دو فریزر است.فریزر صندوقی از عرض جا گیر هستند و مناسب برای فضاهای بزرگ هستند اما در خصوص فریزرهای ایستاده که یک درب از جلو دارند احتیاج به یک فضا با ارتفاع مناسب دارند.مدل‌های فریزر صندوقی شاید قابلیتی همچون یخ‌زدایی خودکار را نیز در ساختار خود جای داده باشد و برخی دیگر شاید فاقد این سیستم باشد.

 خاموش و روشن شدن سیستم برفک زدای خودکار در فریزهای مغازه سر و صدای زیادی تولید می‌کند. کمپرسور این فریزرها نیز صداهای ناگهانی و بلندی ایجاد می‌کنند.فریزرهای صندوقی به دلیل یخ زدایی دستی و به نوعی سنتی دارای سر و صدای کمتری هستند و اما سیستم اتوماتیک یخ زدایی دریخچال فریزرهای ایستاده ایجاد سر و صدای بیشتری هنگام خاموش و روشن کردن سیستم برفک می کند.

  • ظاهر فریزر

  • اندازه فریزر

  • سر و صدای فریزر

  • میزان مصرف انرژی فریزر

  • طول عمر فریزر

  • قیمت فریزر

مزایای استفاده از فریزر صندوقی  

فریزر صندوقی هم در مصارف صنعتی کاربرد دارد و هم در خانه‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. هم برای کسب و کارهای کوچک به کار می‌آید.این نوع فریزرها برای استفاده در مناطق گرم و خشک بسیار عالی ارزیابی شده اند.به طور کلی میتوان گفت فریزر های صندوقی از نظر فنی و سیستمی شباهت زیادی به فریزر های ایستاده دارند و میتوانند جای فریزرهای ایستاده را رد مغازه و فروشگاه ها نیز بگیرد . مزیت دیگر فریزر صندوقی مصرف برق آن است. این نوع دستگاه‌ها بسیار کم‌مصرف بوده و در عین حال به بهترین شکل ممکن، مواد غذایی را تازه نگه می‌دارند. عایق‌بندی دستگاه به گونه‌ای است که اتلاف سرما در آن به صفر می رسد. مزیت دیگر فریزر صندوقی عدم تولید برفک است. در این نوع سیستم ها شما نیازی به برفک زدایی نداشته و کار با آن بسیار راحت ارزیابی شده است

سخن پایانی 

صنایع برودتی دی مارکت این مقاله را برای خرید آسانتر و بهتر شما فراهم کرده و همانطور که در متن بالا گفته شد به شما کمک کرده ایم تا یک خرید مناسب داشته باشید .خرید یک یخچال فریزر مطمئن از نظر گارانتی و خدمات در تمامی شهرها الویت زیادی دارد همچنین قیمت مناسب با کیفیت بالا از نکاتی است که باید به آن توجه بالایی شود .تمامی این نکاتی که گفته شد را میتوانید با مراجعه به سایت ما و با خرید آنلاین و حضوری دارا شوید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید